Znany na całym świecie z charakterystycznych ilustracji, zdobiących wiele polskich i zagranicznych magazynów, Jan Feliks Kallwejt przygotował grafikę nowej kampanii San Markos dla Budimex Nieruchomości.
Kallwejt jest twórcą ilustracji, które zostały specjalnie wykonane do materiałów promujących inwestycję „Osiedle Gocławska na Pradze – blisko fajnych miejsc”. Artysta przygotował grafiki do takich mediów jak: prasa, outdoor oraz BTL. Prowadzona jest również kampania radiowa, w której głosu użycza sam Kallwejt. Celem kampanii realizowanej dla Budimex Nieruchomości jest ukazanie osiedla Gocławska jako miejsca dobrego do zamieszkania z uwagi na atuty lokalizacji, dobrą cenę oraz atrakcyjne mieszkania. - Chcieliśmy uświadomić ludziom, że Praga, która nie cieszyła się dobrą sławą ogromnie się zmieniła. Raz za razem pojawiają się fajne miejsca, gromadzi się tutaj warszawska bohema. I dlatego pomyśleliśmy, żeby Janek Kallwejt "narysował nam Pragę" widzianą swoimi oczami. Jako artysta, ilustrator świetnie wpisał się w klimat miejsca, w którym powstaje nowa inwestycja Osiedle Gocławska. Myslę, że taka wizerunkowa kampania stanowi nową, na pewno inną jakość w branży deweloperskiej – wyjaśnia Andrzej Kownacki, dyrektor kreatywny San Markos.
Agencja San Markos współpracuje nieprzerwanie z Budimex Nieruchomości od 2007 roku, prowadząc dla dewelopera obsługę full service. W ubiegłym roku San Markos przygotowała i zrealizowała z sukcesem rebranding marki dewelopera. Spółka Budimex Nieruchomości wchodzi w skład największego polskiego holdingu budowlanego – Budimex S.A. obecnego na rynku budowlanym od 1968 roku. Deweloper koncentruje się na budowaniu mieszkań, które oprócz wysokiej jakości wykonania charakteryzują się nowoczesnymi i funkcjonalnymi planami, projektowanymi z uwzględnieniem aktualnych trendów na rynku. Od początku swej działalności spółka wybudowała ich blisko 3 500.
SAN MARKOS – najbardziej utytułowana polska agencja reklamowa 2009/2010. Projekty realizowane przez San Markos zdobyły wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (m.in. Cannes Lions, EFFIE, Golden Drum, Epica Award, KTR, Media Trendy). Dwukrotnie uznana przez klientów za najlepszą agencję reklamową w Polsce (badanie Smile Check 2007 i 2008) w rankingu organizowanym przez SAR i miesięcznik Press. Znalazła się również w pierwszej piątce rankingu najczęściej polecanych przez klientów, agencji reklamowych, opublikowanym przez Media&Marketing Polska w 2010 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, pełni również funkcję wiceprzewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy, jest członkiem Komitetu Effie, zasiadała w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. Nominowana do nagrody „Bizneswoman Roku 2009” organizowanego przez Radio PIN i Sukces Pisany Szminką. W 2010 r. otrzymała tytuł „Człowiek Reklamy 2010”, cenionego magazynu marketingu i sprzedaży Brief. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, OBI, Budimex, Siemens, Olympus, Gadu-Gadu, Multikino, Telekomunikacja Polska, Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. San Markos działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję PR – On Board PR Ecco Network (www.onboard.pl) i agencję interaktywną – Think Kong (www.thinkkong.pl)
Dodatkowych informacji udziela: Dariusz Chrzanowski On Board San Markos Group Sp. z o.o. 01-141 Warszawa, ul. Wolska 88 tel.: (22) 321 51 00 e-mail.: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ceniony-grafik-w-kampanii-budimexu-nieruchomosci